dimarts, 28 de juny del 2016

[CALENDARI] Dates importants relatives a llibres i materials


Totes les activitats es realitzaran a la biblioteca de l’institut. 


ALGUNES CONSIDERACIONS A TENIR EN COMPTE:
  • Aquest curs és molt IMPORTANT que passeu en els dies assenyalats per a la distribució. En dades posteriors no podrem assegurar-vos l’entrega.
  • Degut a canvis en la gestió a causa de certes novetats fiscals, i amb la finalitat d’assegurar el manteniment del programa de socialització, hem hagut d’introduir algunes modificacions:
    • La quota de l’AMPA serà de 20€
    • La quota de socialització serà de 7€/llibre
    • El material no socialitzat només es podrà adquirir amb el descompte del 22% aplicat per Abacus, els dies 8 (1r i 2n ESO) i 9 (3r i 4t ESO) de setembre. Pasades aquestes dates, la família haurà de comprar els materials directament en la botiga Abacus (Rbla Just Oliveres), i la data límit d’aplicació d’aquest descompte serà el 15 de setembre. Per això és tan important comprar el material no socialitzat en els dos dies establerts per a la venda, a l'institut.
  • Els llibres ESO socialitzats s’han de retornar a l’AMPA sense guixar, totalment esborrats.
  • L’AMPA penalitzarà a l’alumne amb 15€ per la pèrdua o deteriorament de cada llibre perdut o fet malbé.
  • L’AMPA entregarà a l’alumnat un resguard en el moment de la devolució dels llibres quan els retornin tots.
  • Els llibres de Batxillerat per al Mercat de segona mà estaran esborrats, en bon estat i identificats amb el nom i cognom de l’alumne. Seran els propis alumnes/qui s’encarregaran de la compra i venda dels seus llibres.
  • Les llistes de llibres i materials ESO i Batxillerat estaran disponibles al bloc de l’AMPA a partir de la primera quinzena del juliol. En aquesta llista constaran les dades bancàries i l’import a ingressar.
  • Qui necessiti els llibres d’ESO per recuperar al setembre, els entregarà a l’AMPA el mateix dia de la recuperació, al setembre.
  • La devolució de la fiança als alumnes de 4t ESO, la retornarem a la mare/pare/tutor/a, o en el seu defecte a l’alumne, que ens haurà de portar una autorització escrita amb fotocopia del DNI de la mare/pare/tutor/a els dies 29 i 30 de juny de 17h a 18:30h o els dies 5 i 6 de setembre, de 17 a 18:30h.
Es necessiten voluntaris/es els dies 29 i 30 de juny per enllestir els llibres i material de cara a la seva distribució al setembre


3 comentaris:

  1. Hola,no se si soy yo o es que no esta publicado el numero de cuenta y la lista de los libros.gracias.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Monica. Todavía no se ha publicado la lista de libros i materiales. En breve recibiréis notícias también de la forma de pago.
      Gracias y buen verano!

      Elimina
  2. Entonces quedamos a la espera de la información para realizar los pagos.

    ResponElimina

Gràcies per la teva visita i pel teu comentari!

Entrada destacada

40 aniversari de l'institut: Actes commemoratius i crida literària.

Aquest curs l'institut Bellvitge celebra 40 anys de presència i servei al barri que li dóna nom. Amb motiu d'aquesta ocasió ...