dijous, 18 de febrer del 2016

La Xarxa Groga de L'Hospitalet convoca una concentració al Mobile World Congress


El proper dilluns 22 de febrer, la Xarxa Groga convoca una concentració davant del Mobile World Congress. L’acte tindrà lloc a partir de les 17:15h a la plaça situada entre l’Avinguda Joan Carles I i Carrer de les Ciències.

El motiu de la concentració és donar visibilitat al moviment reivindicatiu de la Xarxa Groga i recordar a la Generalitat els seus compromisos pendents amb la nostra comunitat educativa, com són:

- Construcció dels edificis de les dues escoles en barracots: Paco Candel i Ernest Lluch

- Construcció dels nous edificis o rehabilitació de les escoles Frederic Mistral, Milagros Consarnau, Busquets i Punset, Bernat Metge i Joaquim Ruyra.

- Construcció del gimnàs de l’escola Pau Sans.

Així mateix, denunciem que mentre a la nostra ciutat hi ha aquestes mancances, la Generalitat destina diners públics als concerts educatius de 3 escoles d’elit de la mateixa ciutat, que segreguen als alumnes per qüestions de sexe.




dimarts, 16 de febrer del 2016

Concurso fotográfico World Water Day en la red social Instagram

Para esta edición del Día Mundial del Agua, la ACA pone en marcha por primer año el Concurso fotográfico World Water Day en la red social Instagram. Este concurso pretende ser una actividad claramente participativa con el objetivo de fomentar la sensibilización sobre las buenas prácticas y los retos de una gestión sostenible del agua.
Bajo la temática "Agua y Cambio climático" o simplemente mostrando tu visión particular de lo que significa el agua para ti, publica tus fotografías en Instagram ya sea a título individual o bien como colectivo (jóvenes, familias, ciudadanía en general, entidades, instituciones, ...) con el hashtag #acaWorldWaterDay2016 y la categoría con la que quieres participar #acaCiutadania, #acaInstitucions o #acaEntitats.

Organiza el Departamento de Territorio y Sostenibilidad y la Agencia Catalana del Agua con la colaboración del Colegio de Periodistas de Cataluña.

El concurso finaliza el 8 de marzo de 2016 a las 00: 00

Las personas participantes deberán:

- Realizar una fotografía (o las que se quieran) sobre la temática agua y cambio climático en cualquiera de sus aspectos: los valores sostenibilidad a la gestión, la relación con el cambio climático, consecuencias y relaciones, el impacto y reflexión sobre nuestros hábitos cotidianos.

- Poner el título en la fotografía, en cuanto al impacto que genera o la reflexión que se derivaron de esta imagen.

- Etiquetar la fotografía con la etiqueta o hashtag general #acaWorldWaterDay2016, así como con el hashtag indicador de una de las 3 categorías posibles por la que se presenta: #acaCiutadania #acaInstitucions #acaEntitats, sin perjuicio de otras etiquetas que el autor / a de la fotografía quiera incluir.

- Preferiblemente, ubique geográficamente (geotag) la fotografía, aunque las fotografías no ubicadas geográficamente no quedarán excluidas del concurso.

- Publicar la fotografía a la Red Instagram mediante su usuario.



Entrada destacada

40 aniversari de l'institut: Actes commemoratius i crida literària.

Aquest curs l'institut Bellvitge celebra 40 anys de presència i servei al barri que li dóna nom. Amb motiu d'aquesta ocasió ...