L’Associació de mares i pares de l' Institut Bellvitge és una associació sense ànim de lucre que, voluntariament, s'organitza per participar de les activitats de l'institut, i que està formada per totes les famílies dels/de les alumnes del centre que contribueixen a la millora de la qualitat del centre, amb una aportació económica que és la quota de soci/a. L’existència de l’ AMPA ens permet participar en la vida escolar del centre i de sentir-nos encara més a prop dels nostrs fills-es, de col·laborar amb el professorat del centre i fer costat a la feina dels diversos col·lectius que treballen i participen, en l’educació i el benestar dels/de les alumnes de l'institut.
Els nostres objectius són:
-Promoure la participació de les famílies en la vida de l’escola i la implicació activa en l’educació dels nostres fills-es.
-Promoure activitats de formació i orientació tant culturals com de responsabilització en l’educació familiar.
-Organitzar conjuntament amb l’escola activitats lúdiques i festives per generar un bon ambient i cohesionar les famílies.
-Fer de pont entre les famílies i el centre.
-Facilitar la integració de les famílies que cada curs arriben a l'institut.
Treballem i col·laborem amb l’equip directiu, pares i mares i mestres de l’escola per poder millorar el dia a dia dels nostres fills/-es durant la seva estada a l’escola.
La feina principal és donar suport a activitats i serveis on l’institut no pot arribar, com ara les activitats extraescolars.
Col·laborem o organitzem les festes de l’escola que es celebren al llarg de curs, gestionat també, els recursos econòmics per poder fer-ho.
També forment part del Consell Escolar a través de la presidenta de l’AMPA, per donar veu a les famílies.
Actualment, l’AMPA està treballant en aquests temes:
-Reunions de l’AMPA amb la direcció del centre.
-Representació al Consell Escolar del centre.
-Col·laboració econòmica en activitats organitzades pel centre.
-Col·laboració i/o organització de festes (festa final de curs, carnaval…)
-Gestió de les activitats extraescolars i de xerrades a les families.
-Gestionar descomptes amb diversos comerços de la ciutat perque es beneficien les famílies sòcies
Qualsevol proposta/idea que ens feu arribar serà benvinguda, per continuar creixent la vostra col·laboració es molt important. Ajuda’ns a fer que l'AMPA cada vegada pogui fer més i millor coses pels nostres fills i filles.
qUI SOM?
La Junta de l'Ampa està formada per:
La Presidenta Carmen Pardo, representant legal de l'associació, convoca i aixeca sessions, ordena i autoritza pagaments, valida les actes de les sesions i forma part del Consell Escolar.
La Secretària Raquel Alcalde, gestiona el registre dels socis/es, redacta i custòdia el llibre d'actes, gestiona la correspondecia tant postal con digital i treballa mà a mà amb la presidenta.
La Tresorera Yolanda Charle, gestiona els pagaments i els ingressos de l'associació, realitza el pressupost de tot l'any, ajuda a la presidenta en les mesures de estalviar despeses.
Els Vocals, Marta Vacarisses, Rosaura Casas i José Antonio Carreño, colaboren amb la Junta Directiva en la gestió general de l'AMPA, es distribuixen responsabilitats creant Comisions de Treball sobre les diferents temàtiques per l'educació i benestar dels/de les alumnes.
Però sobretot l' Ampa són totes les famílies dels/ de les alumnes del nostre institut, que vetllen perquè la seva etapa aquí sigui el millor possible.
COM CONTACTAR AMB L' AMPA?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Gràcies per la teva visita i pel teu comentari!