Us recordem que el dijous 8 de setembre de 16 a 19h ( 1r i 2n ESO) i divendres 9 de setembre, de 16 h a 18 h, (3r i 4t ESO) podeu passar per l'institut a recollir els llibres i el material per aquest nou curs.
Com us vàrem informar a l'assemblea de final de curs, aquest any hi ha alguns canvis en el procediment de la venda de llibres i materials, de manera que us demanem una mica de col·laboració.
Com ho farem?
1- Quan arribeu, us passarem el full de recollida de dades, per tal que l'aneu omplint i ens el doneu actualitzat. No oblideu que cal fer-se soci de l' AMPA per gaudir de la socialització dels llibres i el descompte dels materials.
2- Passareu per les taules de l'AMPA per fer el càlcul i liquidació corresponent ( si porteu la llista de llibres complimentada, millor). Si us plau, si heu fet pagament bancari, no oblideu portar el comprovant.
3- Us entregarem els llibres socialitzats i la proposta d'extraescolars.
4- El material que correspon a l'institut s'entregarà directament a les aules.
5- A la sala d'actes podreu fer la compra del material d'ABACUS (aquest dia us faran descompte del 22%).
6- Les famílies de 1r que heu de comprar l'ordinador també podreu fer-ho a la sala d'actes, on estarà l'empresa encarregada de la seva venda.
Què us demanem?
- Si pot ser, veniu amb bitllets petits i monedes.
- Com que som escola verda, per tal que totes les nostres actuacions siguin el més sostenible possible, porteu les vostres bosses per ficar-hi els llibres, així estalviarem plàstics innecessaris.
- Paciència i bon humor!
Gràcies per comptar amb nosaltres.